Henkilöstövuokrauspalvelua tuottavan yrityksen tehtävä on selkeä. Sillä pitää olla osaavia ammattilaisia asiakkaalle silloin, kun asiakas ammattilaisia tarvitsee.
Seuren Kysy Sylviltä -blogissa valotetaan, mitä henkilöstöpalveluyhtiössä tehdään työn ja tekijöiden yhteen saattamiseksi.
Miten Seure huolehtii siitä, että sillä on riittävästi minun tarpeitani vastaavia työntekijöitä?
Kaikki lähtee liikkeelle siitä, että me Seuressa tiedämme, mitä asiakas tarvitsee. Tätä me kysymme asiakkaalta ihan suoraan.
Sen lisäksi seuraamme toimialojen ja työmarkkinoiden yleistä kehitystä, kuuntelemme tarkalla korvalla asiakaspalautetta sekä tarkkailemme asiakkaidemme asiakasmääriä ja ennusteita niiden kehityksestä. Luonnollisesti myös hyödynnämme kaikkea sitä dataa, joka meille on kertynyt 30 toimintavuotemme aikana.
Seuraava askel on varmistaa, että Seuren noin 15 000 työntekijän joukosta löytyy asiakkaan tarvitsemia osaavia ammattilaisia. Joskus osaamisen kehittäminen on tarpeen. Silloin järjestämme työntekijöillemme koulutuksia. Teemme tiivistä yhteistyötä asiakkaidemme kanssa erilaisiin työtehtäviin perehdyttämisessä.
Hyvään työntekijäkokemukseen panostamalla pidämme huolta siitä, että Seuren työntekijät haluavat vastedeskin työskennellä Seuren kautta asiakkaillemme.
Ihmisten elämäntilanteet muuttuvat ja työpaikkojen vaihdokset kuuluvat asiaan. Siksi turvaudumme aina tarpeen tullen uusien työntekijöiden rekrytointiin.
Tiettyjen alojen ammattilaisista käydään kovaa kilpailua. Automaation avulla pystymme tarjoamaan halutuille erityisosaajille ajan työhaastatteluun parhaimmillaan heti seuraavana päivänä työhakemuksen jättämisestä.
Seuren rekrytoijilla on vankka toimialatuntemus, millä varmistamme, että tehtäviin valitut henkilöt todella vastaavat asiakkaan tarpeisiin.
Lopuksi huolehdimme siitä, että asiakkaan tekemä yksittäinen henkilöstövuokraustilaus ja oikean osaamisen omaava Seuren työntekijä kohtaavat. Panostamme tälläkin saralla automaatioon, joka hoitaa tätä kohtauttamista monin verroin ihmistä paremmin ja tehokkaammin.