Olemme keränneet tälle sivulle työnhakijoiden useimmiten esittämiä kysymyksiä. Jos et löydä vastausta itseäsi askarruttavaan kysymykseen, voit ottaa yhteyttä asiakaspalveluumme.

Seurelaisten usein kysytyt kysymykset

Miten tilaan uuden Keikkanetin salasanan?

  • Uuden salasanan saat sähköpostiisi käyttämällä Keikkanetin kirjautumissivulla Unohtuiko salasana -linkkiä. Salasanan tilaamiseen tarvitset käyttäjätunnuksesi, jonka olet saanut sähköpostitse rekisteröitymisen yhteydessä.

Mitä toimin, kun en muista käyttäjätunnustani?

  • Käyttäjätunnus  eli työntekijän ID-numero on 3—6-merkkinen numerosarja, jonka sait sähköpostilla kirjautuessasi ensimmäisen kerran Keikkanettiin. Ensin on hyvä etsiä käyttäjätunnusta omasta sähköpostilaatikosta esimerkiksi haulla "Seure käyttäjätunnus". Jos tunnusta ei löydy, saat sen soittamalla työntekijöiden asiakaspalveluun.

Mistä löydän Keikkanetin käyttöohjeet?

Mistä saan tietoa esimerkiksi Seuren palkanmaksupäivistä, mitä tehdä kun sairastuu ja muista työsuhdeasioista?

  • Tärkeät työsuhteeseesi liittyvät tiedot, kuten sairauslomatodistuksen toimittaminen,  työvuoron tarkistaminen, vakuutukset ja tapaturmat sekä  tietoa työterveyshuollosta löydät Työntekijän ABC-oppaasta. Linkki oppaaseen on Keikkanetin etusivulla.

Olen työskennellyt Seuressa yli kolme vuotta sitten ja haluan aloittaa työnhaun. Keikkanetti kuitenkin ilmoittaa, että sähköpostini on jo varattu. Mitä teen?

  • Ota yhteyttä työnhakijan asiakaspalveluun tai lähetä sähköpostia seure@seure.fi ja pyydä käyttäjätunnuksesi (työntekijän ID-numero) uuden salasanan tilaamista varten. Tämän jälkeen voit kirjautua työnhakupalveluun ja tehdä työhakemuksen.

Olen sopinut tutun työkohteen kanssa että teen työtä Seuren kautta, miten toimin?

  • Tutun työkohteen esimies ehdottaa sinua Seuren työntekijäksi. Esimiehesi ilmoittaa tietosi Seureen Keikkanetti-palvelussa olevalla lomakkeella. Olemme sinuun yhteydessä saamiemme tietojen perusteella. Lopullinen päätös työllistymisestäsi tehdään Seuressa.

Pitääkö minun lähettää hakemus kun haluan työskennellä muuallakin kuin sovitussa tutussa kohteessa?

  • Riittää, että tutun työkohteen esimies ehdottaa sinua työntekijäksi Seureen ilmoittamalla tietosi lomakkeella. Muista Seuren työmahdollisuuksista keskustelemme kanssasi kun otamme sinuun yhteyttä.

Miten toimitan verokorttini ja tilinumeroni Seureen?

  • Verokortti on helpointa lähettää sähköisesti osoitteeseen palkat @ seure.fi Tarkka, esimerkiksi kännykällä otettu valokuva riittää. 
  • Tilinumero toimitetaan Keikkanetin hotline-viestillä.

Mikä on paras tapa olla Seureen yhteydessä?

  • Seuren työntekijän on helpointa ota yhteyttä Keikkanetin hotline-viestillä. Palvelemme sinua myös numerossa 09 329 73200. Sähköpostilla tavoitat meidät osoitteessa seure@seure.fi. Ole akuuteissa asioissa, kuten sairaustapauksissa, aina yhteydessä puhelimitse. Katso tarkemmat yhteystiedot ja aukioloajat.
  • Facebookissa tai muissa sosiaalisissa medioissa emme voi palvella työsuhde- tai työvuoroasiasioissa, emmekä asioissa, jotka vaativat arkaluontoisten henkilötietojen (kuten henkilötunnus, veronumero, sairauslomatodistus) antoa.

Mistä löydän Seuren palkat?

  • Kerromme vuokratyöntekijöidemme tuntipalkan ja mahdolliset lisät työpaikkailmoituksissa. Voit siis aina tarkistaa tehtäväkohtaisen palkan avoimista työpaikkailmoituksista. 

Mitä työehtosopimusta (TES) Seuressa noudatetaan?