OmaSeure – se fiksumpi tapa hallita keikkoja

OmaSeure on asiakkaidemme ja työntekijöidemme tärkein työkalu työvuorojen hallintaan. Siellä hoidat kaikki työasiat helposti ja nopeasti 24/7 – vain muutamalla klikkauksella.


OmaSeure – asiakkaidemme omistama

OmaSeure on kehitetty suoraan asiakkaidemme kokemusten ja tarpeiden pohjalta – jotta arki sujuisi helpommin. Siellä hoidat kaikki työhön liittyvät asiat vaivattomasti, muutamalla klikkauksella.

Nopea, helppo ja luotettava järjestelmä tarjoaa runsaasti toimintoja, jotka säästävät aikaa ja tehostavat työprosesseja. OmaSeure on enemmän kuin järjestelmä – se on sujuvan yhteistyön alusta.

OmaSeuren älykkäät optimointityökalut arjen avuksi

OmaSeure OptiPlus kokoaa sijaistarpeet yhteen selkeään näkymään, nopeuttaa puutosvuorojen käsittelyä ja vapauttaa aikaa olennaiseen – juuri silloin, kun ketteryys on tärkeintä.

SeureLinkki on moderni integraatiotyökalu, joka yhdistää järjestelmät saumattomasti ja tehostaa prosesseja automatisoidun tiedonhaun ja tunnusten hallinnan avulla.


88 % asiakkaistamme pitää OmaSeuren käyttöä helppona ja sujuvana

Tilausten teko on kätevää. Ilmoitukset sijaisista tulevat nopeasti.

– Asiakaskyselyn vastaus

Chatin kautta saa nopeasti asiat hoidettua.

– Asiakaskyselyn vastaus

Programmet fungerar bra, lätt att få kontakt och svar på frågor kommer snabbt!

– Asiakaskyselyn vastaus

Käytän omaSeurea työssäni päivittäin useamman kerran ja sen käyttö on mielestäni hyvin vaivatonta ja helppoa.

– Asiakaskyselyn vastaus


Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää OmaSeuresta!

Saga Hienonen Asiakkuuspäällikkö, opetus ja varhaiskasvatus +358 40 778 6765
Reija Kauppi Asiakkuuspäällikkö, palvelualat +358 40 648 5691
Martin Orola Asiakkuuspäällikkö, Vantaan ja Keravan hyvinvointialue, Länsi-Uudenmaan hyvinvointialue +358 40 768 9834
Paula Ruusunen Asiakkuuspäällikkö, Helsingin sote ja HUS +358 40 846 5749