OmaSeure – se fiksumpi tapa hallita keikkoja
OmaSeure on asiakkaidemme ja työntekijöidemme tärkein työkalu työvuorojen hallintaan. Siellä hoidat kaikki työasiat helposti ja nopeasti 24/7 – vain muutamalla klikkauksella.





OmaSeure – asiakkaidemme omistama
OmaSeure on kehitetty suoraan asiakkaidemme kokemusten ja tarpeiden pohjalta – jotta arki sujuisi helpommin. Siellä hoidat kaikki työhön liittyvät asiat vaivattomasti, muutamalla klikkauksella.
Nopea, helppo ja luotettava järjestelmä tarjoaa runsaasti toimintoja, jotka säästävät aikaa ja tehostavat työprosesseja. OmaSeure on enemmän kuin järjestelmä – se on sujuvan yhteistyön alusta.
OmaSeuren älykkäät optimointityökalut arjen avuksi
OmaSeure OptiPlus kokoaa sijaistarpeet yhteen selkeään näkymään, nopeuttaa puutosvuorojen käsittelyä ja vapauttaa aikaa olennaiseen – juuri silloin, kun ketteryys on tärkeintä.
SeureLinkki on moderni integraatiotyökalu, joka yhdistää järjestelmät saumattomasti ja tehostaa prosesseja automatisoidun tiedonhaun ja tunnusten hallinnan avulla.

88 % asiakkaistamme pitää OmaSeuren käyttöä helppona ja sujuvana
”Tilausten teko on kätevää. Ilmoitukset sijaisista tulevat nopeasti.”
– Asiakaskyselyn vastaus
”Chatin kautta saa nopeasti asiat hoidettua.”
– Asiakaskyselyn vastaus
”Programmet fungerar bra, lätt att få kontakt och svar på frågor kommer snabbt!”
– Asiakaskyselyn vastaus
”Käytän omaSeurea työssäni päivittäin useamman kerran ja sen käyttö on mielestäni hyvin vaivatonta ja helppoa.”
– Asiakaskyselyn vastaus
Kiinnostuitko? Ota yhteyttä, niin kerromme lisää OmaSeuresta!



